loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1642 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

PLAYBACK  PARMIDA - SASY MANKAN

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 3 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ

 

تو منو دوس داری اره

لبات گیرایی داره

فدات بشم دوباره

این قلب من تازه کاره

حالا خارجکی بوس کن منو

خودتو ملوس کن نرو

بیا کنارم بشینو بعد دلو بلوتوس کن نرو
 

واسه قلب تو منم کاندیدا

بدون عاشق تو شدم پارمیدا

دلم به هیچ سمتی نه پیش نرفت

اخه چقدر خوشگلی بی شرف

غیر تو نیس بام کسی

تو خوشگلی با چشای فانتزی

تو سرما هم بی کاپشنی

تو مانکن بی ساکشنی

من عاشقتم می فهمم با تو اینو

به من بوس بده با طعم کاپوچینو

حالا پی ای نایت هانی جون

من دوستت دارم نمیشه حالیشون

واسه با من بودن تو طالبی

عجب دختر جالبی

فدات بشم که تازگی عاشقم شدی به سادگی


وای وای وای پارمیدای من کوش

وای وای وای میرم از هوش


یو وری وری وری نایس تکی

اره خوشمزه تر از ایس پکی

دوس دارم بام بیای پاریس

یا که بریم جزایر مار ماریس

بوس بده چون که خوشکه لب من

بوس کاریم کن پشت سر هم

تو قیافت عشقو میبینم حالا

تو خوشگلی بینیتم سر بالا

بگو پشت سرت میگن چی

تو مدلی مدل D & G

بین همه باز بیست تو میشیو
 
واست میخرم یه میتسو بیشی

توتوتو منو دوس داری اره

لبات گیرایی داره

فدات بشم دوباره

این قلب من تازه کاره

خارجکی بوس کن منو

خودتو ملوس کن نرو

بیا کنارم بشینو بعد دلو بلوتوس کن نرو


اخ فدات بشم ارمیتا...علی شارمیتا نه پارمیدا

پارمیدا یو بست لیدی

ولی میره توی حس خیلی

تو پیشی منی و میوووووووووووووووو

پس عشوه نریز و بیاااااااااااااااااااااااااا

اره فدات میشم چون که بلایی تو

بذار ببینم موهای طلایی تو

با تو دل من رسید به ارامش

تو خوشگلی بی لوازم ارایش

با تو وجود من رفت تو اوج

فدات میشم تو روزای فرد و زوج

 


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,708
  • بازدید ماه : 4,506
  • بازدید سال : 34,913
  • بازدید کلی : 656,213