loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 8607 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

 

 

 PLAYBACK    JABEYE JAVAHER - EBI

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 6 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ
متن آهنگ قصه عشق
شب به اون چشمات خواب نرسه
به تو میخوام مهتاب نرسه
بریم اونجا ، اونجا که دیگه
به تو دست آفتاب نرسه

عاشقت بودن عشق منه
اینو قلبم فریاد میزنه
گریه ی مستی داره صدام
این صدای عاشق شدنه

قصه ی عشقت باز تو صدامه
یه شب مستی باز سر رامه
یه نفس بیشتر فاصلمون نیست
که تب و تابی باز تو شبامه
تو که مهتابی تو شب من
تو که آوازی رو لب من
اومدی موندی شکل دعا
توی هر یا رب یارب من


شب به اون چشمات خواب نرسه
به تو میخوام مهتاب نرسه
بریم اونجا ، اونجا که دیگه
به تو دست آفتاب نرسه

قصه ی عشقت باز تو صدامه
یه شب مستی باز سر رامه
یه نفس بیشتر فاصلمون نیست
که تب و تابی باز تو شبامه
تو که مهتابی تو شب من
تو که آوازی رو لب من
اومدی موندی شکل دعا
توی هر یا رب یارب من


 شب به اون چشمات خواب نرسه
به تو میخوام مهتاب نرسه
بریم اونجا ، اونجا که دیگه
به تو دست آفتاب نرسه
به تو دست آفتاب نرسه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن آهنگ جعبه جواهر از ابی

دلم مثل جعبست
جعبه ی پر جواهر
خونه به رنگ یاغوت
اما خوشه به ظاهر
حیف که زد و شکستش
هر کی به دستش افتاد
هر کی به دستش افتاد
دلم مثل یه باغه
باغ بهار نارنج
واسه تنای خسته
یه جای خلوت و دنج
حیف که تو این زمونه
عشقه که رفته از یاد
عشقه که رفته از یاد
شب تولد عشق
دلم رو هدیه دادم
به اون.که عاشقم کرد
منو داد بر باد
هدیه رو وا نکرده پس فرستاد
پس فرستاد
پس فرستاد
هدیه رو پس فرستاد
دلم مثل جعبست
جعبه ی پر جواهر
خونه به رنگ یاغوت
اما خوشه به ظاهر
حیف که زد و شکستش
هر کی به دستش افتاد
هر کی به دستش افتاد
دلم مثل یه باغه
باغ بهار نارنج
واسه تنای خسته
یه جای خلوت و دنج
حیف که تو این زمونه
عشقه که رفته از یاد
عشقه که رفته از یاد
شب تولد عشق
دلم رو هدیه دادم
به اون که عاشقم کرد
منو داد بر باد
هدیه رو وا نکرده پس فرستاد
پس فرستاد
پس فرستاد
هدیه رو پس فرستاد
شب تولد عشق
دلم رو هدیه دادم
به اون که عاشقم کرد
منو داد بر باد
هدیه رو وا نکرده پس فرستاد
پس فرستاد
پس فرستاد
هدیه رو پس فرستاد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 268
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,438
  • بازدید ماه : 1,106
  • بازدید سال : 31,513
  • بازدید کلی : 652,813