loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 2484 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

 

PLAYBACK    GOLO GOLKHONE - AREF


Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 4 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ
گل گلخونه ی من یکی یکدونه من

چراغ خونه ی من اومدم باز اومدم باز

نمی خوام گریه کنم واسه مرگ غنچه ها

تو به من هِدیه بکن پَرِ پَرواز پَرِ پَرواز

خسته دل داری می خواد از شما یاری می خواد

توی قحطی بهار دل پرستاری می خواد

گل گلخونه من یکی یکدونه من

چراغ خونه من اومدم باز اومدم باز

نمی خوام گریه کنم واسه مرگ غنچه ها

تو به من هدیه بکن پر پرواز پر پرواز

به من غم زده ی دل مرده

دوباره درس محبت بدهید

منه افسرده ی نا امیدو

دوباره به خنده عادت بدهید

خسته دل داری می خواد از شما یاری می خواد

توی قحطی بهار دل پرستاری می خواد

گل گلخونه من یکی یکدونه من

چراغ خونه من اومدم باز اومدم باز

نمی خوام گریه کنم واسه مرگ غنچه ها

تو به من هدیه بکن پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

به من غم زده ی دل مرده

دوباره درس محبت بدهید

منه افسرده ی نا امیدو

دوباره به خنده عادت بدهید

خسته دل داری می خواد از شما یاری می خواد

توی قحطی بهار دل پرستاری می خواد

گل گلخونه من یکی یکدونه من

چراغ خونه من اومدم باز اومدم باز

نمی خوام گریه کنم واسه مرگ غنچه ها

تو به من هدیه بکن پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

پر پرواز پر پرواز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,735
  • بازدید ماه : 4,533
  • بازدید سال : 34,940
  • بازدید کلی : 656,240