loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 4298 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

 
PLAYBACK    BISHTAR BISHTAR - HASAN SHAMAEIZADEH


Distribution of Website group 0291


 

  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 5 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ
آخه هر بار خواستم بگم که دو ستت دارم
زبونم بند اومد بریده شد افکارم
اگه توباز از من اعتراف می خوای ناچارم
حالا با این آهنگ میگم که دوستت دارم(2)
آره دوستت دارم قد یه دنیا
بیشتراز دیروز کمتر از فردا
هرچی ما میریم بیشتر بیشتر
من دوست بیشتر بیشتر

توخورشید منی من آفتابش
تو ماه روشنی من مهتابش
گلی که کاشتی درقلبم بپا
نکنه بدی با اشکم آبش
تو رو می خوام وگرنه یار بسیار
گلی مخوام وگرنه خار بسیاری
گلی می خوام که در سایه اش باشم
وگرنه سایه ی دیوار بسیار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 270
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,733
  • بازدید ماه : 4,531
  • بازدید سال : 34,938
  • بازدید کلی : 656,238