loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1619 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

 

SANA HEYRAN - AMIR TATALOO

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 3 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
   پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ

 

آق نادر بریم ؟
خیلی نوکرم ..
هه هه هه

می دونید چرا این آهنگو خوندم ؟!
چون دوست داشتم !

امیدوارم شما هم دوست داشته باشید
هه..

 

اومدم از رشت اومدم بی برو برگشت اومدم
راهِ جادّه بسته بود و من از راهِ دشت اومدم
با یه ماشین و یه ویلای درندشت اومدم
بچه تبریز اومدمو با یه قِرِ ریز اومدم
سَنَه حیران اومدمو دنبالِ جیران اومدم
من بی دوشواری پریدم پشتِ نیسان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت..

♫♫♫

بچّه تهران اومدمو من مردِ میدان اومدم
با یه پیکانِ اتاق هفتِ جوانان اومدم
من با کلّه مثلِ زین الدّینِ زیدان اومدم
از لرستان اومدمو با چندتا مهمان اومدم
من قوی هیکل مثه رستمِ دستان اومدم
مرز و بسته بودنو با صدتا داستان اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت..

♫♫♫

آره من بَدم ، من بَدم اصَن از هرجایی بگی اومدم
آره مشکل از منه مثلاً وقتایی قری اومدم
ولی دوست داشتم آره دوست داشتم
اصفِهونی اومدم تو این گرونی اومدم
گز خریدم من براتو ریختم تو گونی اومدم
بچّه شیراز اومدم از فِلکه ی گاز اومدم
حال نداشتم که بیام با منّت و ناز اومدم

داخ داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
همین روزا میخرم واسش یه دونه بنزِ می باخ
داخ داراخ داخ داخ
عاشقشم من آخ آخ
خودشو به قلبِ من بدونه قِصّه اِنداخت..

این آهنگ یه ملوديِ قدیمی بود
هیچ ربطی هم به رپ نداشت
شاد باشید ..

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 261
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,724
  • بازدید ماه : 4,522
  • بازدید سال : 34,929
  • بازدید کلی : 656,229