loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 2712 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

 

PLAYBACK   YE HALGHE TALAEI - MOEIN

 

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 4 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ

 

يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم
مي خوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم
دو تا دل از جواهر مي خوام برات بيارم
که بندازم به گردنت هميشه يادگارم


مي گيره دل بهونت ميام بسوي خونت
اگه کسي ببينه مي گم شدم ديوونت
مي دوني توي دنيا به غير تو ندارم
اگه بخواي دلم رو به زير پات مي ذارم

يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم
مي خوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم
دو تا دل از جواهر مي خوام برات بيارم
که بندازم به گردنت هميشه يادگارم


نمي دوني دلي که بي قراره اگه بگي بله چه حالي داره
برات لباسي از حرير ميارم نگينش از ماه پولک از ستاره
خدا کنه تا جون دارم باشي گل بهارم
يه روز نياد به من بگي ديگه دوست ندارم
بريز به روي شونه هات زلفهاتو دسته دسته
مي خوام که تاج مرواريد روي موهات بذارم

يه حلقه طلايي اسمتو روش نوشتم
مي خوام بيام دستت کنم بياي تو سرنوشتم
دو تا دل از جواهر مي خوام برات بيارم
که بندازم به گردنت هميشه يادگارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,686
  • بازدید ماه : 4,484
  • بازدید سال : 34,891
  • بازدید کلی : 656,191