loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1932 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

 

PLAYBACK    YASAMAN - KOUROS

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 5 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ
ای یاسمن ای یاس من
ای دونه ی الماس من
کاشکی میدونستی چیه
عشق منو احساس من
شکوفه بهار من
آخر انتظار من
تو اومدی که تا ابد
بمونی در کنار من
یاسی جون وقتی میاد صدای تو
می پیچه صدای خنده های تو
دل من تو سینه پر پر میزنه
که بیاد بیفته زیر پای تو
یاسی جون قربون اون قد و بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم و غصه هامو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
ای یاسمن ای یاس من
ای دونه ی الماس من
کاشکی میدونستی چیه
عشق منو احساس من
ای یاسمن هزار ساله
میخونمت تو قصه ها
انگار فقط برای من
تورو فرستاده خدا
یاسی جون مثل گل یاس تنت
قربون زلفای مثل خرمنت
یاسی جون حتی حسودی میکنم
به گل لاله روی پیرهنت
یاسی جون قربون اون قد و بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم و غصه هامو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
ای یاسمن ای یاس من
ای دونه ی الماس من
کاشکی میدونستی چیه
عشق منو احساس من
ای یاسمن هزار ساله
میخونمت تو قصه ها
انگار فقط برای من
تورو فرستاده خدا
یاسی جون مثل گل یاس تنت
قربون زلفای مثل خرمنت
یاسی جون حتی حسودی میکنم
به گل لاله روی پیرهنت
یاسی جون قربون اون قد و بالات
یاسی جون فدای اون ناز و ادات
غم و غصه هامو از من میگیره
وقتی که خنده میشینه رو لبات
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من
دوست دارم ای یاسمن
تویی تو تنها عشق من
دیوونتم عاشقتم
باید که باشی مال من

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 366
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,829
  • بازدید ماه : 4,627
  • بازدید سال : 35,034
  • بازدید کلی : 656,334