loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1960 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

 

PLAYBACK    AROOSAK - AFSHIN

 

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 5 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ

 

دیگه برام مهم نیست نبودنت کنارم
من بی خیالت شدم حوصلتم ندارم
دلم می خواد که بی تو تنهای تنها باشم
عطر نبودنت رو رو لحظه هام بپاشم

دیگه ازت دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک
دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک

دیگه برام مهم نیست نبودنت کنارم
برو بابا ولم کن من دیگه بی خیالم
حالا که نیستی پیشم درد و غمی ندارم
از روزی که تو رفتی همش تو عشق و حالم

دیگه ازت دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک
دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک

دیگه ازت بدم میاد
خیلی دلم ازت پره
بدون که هیچکسی مثل من گول تو رو نمی خوره
اسم منو دیگه نیار حتی سراغم ام نگیر
یا آدم خوبی بشو
یا توی تنهائی بمیر


دیگه ازت دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک
دیگه ازت بدم میاد
پیشم نیا عروسک
بهونه گیر اخمو عروسک بی نمک
عروسک بی نمک

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,669
  • بازدید ماه : 4,467
  • بازدید سال : 34,874
  • بازدید کلی : 656,174