loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1591 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)


PLAYBACK   EHTEMALAN - AMIR SHAHYAR

 

Distribution of Website group 0291


  بخش دانلود فايل
  حجم فايل : 3 مگابايت
  منبع : وب سايت گروه 0291
  پخش آنلاين آهنگ
  تکست آهنگ

 

داری پای مهرتو به دلم وا میکنی
خودتو توی دلم خوب داری جا میکنی
تو نبودی همه چی سر می برد حوصله مو
تو پاورچین اومدی، تا بدزدی دلمو



احتمالا …، احتمالا دارم عاشقت میشم
دارم عادت میکنم دوروبَرَم ببینمت
فکر کنم دلم میخواد زیادتر ببینمت
فکر کنم دلم میخواد زیادتر ببینمت



دست من به دست تو ( آره آره )
دل من به عشق تو ( آره آره )
منو حیرون میکنی ( آره آره )
وای چه پریشون میکنی ( آره آره )




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,812
  • بازدید ماه : 4,610
  • بازدید سال : 35,017
  • بازدید کلی : 656,317