loading...
Web Sait 0291
0291 بازدید : 1066 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

برای خود من اتفاق افتاد که بعد از گذشت زمانی از استفاده از فتوشاپ ناگهان تایپ فارسی آن دچار مشکل شد. بعد از کلی جستجو راه حل این مساله رو پیدا کردم. واسه همین اینجا برای دوستان گذاشتم که از اون استفاده کنند. تو بیشتر سایتها روشی رو نوشته که برای همه فتوشاپها صادق نیست و اونهم اینه که از منوی Edit گزینه Apply Middle Eastern رو انتخاب کنید. این گزینه در فتوشاپ CC من وجود نداشت. بعضی هم پیشنهاد داده بودند که برای این گزینه شرتکات تعریف کنیم چون هر وقت خواستید فارسی تایپ کنید باید عملیات بالا رو انجام دهید. عده ای هم استفاده از نرم افزار مریم رو پیشنهاد داده بودند.

ولی بهترین راهی که مشکل من رو حل کرد این بود:

ابتدا به آدرس Edit>Prefrences>Type بروید. گزینه Middle Eastern and south Asian رو فعال کنید. فتوشاپ رو دوباره اجرا کنید. اینطوری مشکل من کاملاً حل شد. امیدوارم این مساله برای ورژنهای پایینتر فتوشاپ هم به همین شکل حل بشه.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب 0291 را برای شما دوستان ساختم که از مطالب خوبش استفاده کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در درباره ی فعالیت وب سایت ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 368
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,646
  • بازدید ماه : 4,444
  • بازدید سال : 34,851
  • بازدید کلی : 656,151